Meta cím változása
A Google augusztus 25-én bejelentette, hogy a Google találati oldalakon a címeket/title-t megváltoztathatja, tehát nem biztos, hogy az a meta cím fog megjelenni, amit beállítottál az adott oldalhoz. (A meta leírások esetében már régóta így van.) A Google azt közölte, hogy jelenleg a találatok több mint 80%-nál a megadott meta cím jelenik meg továbbra is, valamint ez a rangsorolást nem befolyásolja. Jelenlegi visszajelzések szerint még nem teljesen működik jól. Van, hogy az oldalon található szavakból rak össze egy címsort, akár nehezen érthetőt, vagy akár a beállított márkanév kerül a cím végére. A Google közlése szerint, akkor változtatja meg a title-t a találati listán egy oldalnál, ha:- a meta cím túl hosszú,
- tele van rakva kulcsszavakkal, tehát kulcsszóhalmozás van
- valamilyen általános szöveg van, vagy ugyanazt a sablon általános meta címet generálja le az oldal
- semmilyen meta cím nincs beállítva